maandag 15 november 2010

Nivea 'wash off!'

Deze wash off heb ik al een tijdje, ik zocht een simpel reinigingsproduct en kwam uiteindelijk op deze uit. Nivea kent iedereen wel en meestal krijg je voor dat geld een goed product in huis. Ik heb zelf heel veel verzorgingsproducten van Nivea en bijna altijd ben ik wel tevreden.



Het is een soort blauwe gel, wat makkelijk uit te smeren is. Het is eigenlijk een soort reinigingsmelk, alleen dan andere structuur. De verpakking opent erg makkelijk, en er komt niet in een keer heel veel uit of juist heel weinig. De verpakking is in het typisch blauw van Nivea, bijna alle verpakkingen zijn blauw volgensmij. De verpakking ziet er overigens erg vrolijk uit, het is vooral om jongeren aan te spreken en dat is gelukt, want ik moest ‘m weer perse kopen haha.
Deze gel hoort ook mijn make-up te verwijderen, alleen haalt ie mijn waterproof mascara weg. Het liefst gebruik ik nog na deze gel reinigingsmelk en tonic, anders heb ik nog niet helemaal het gevoel dat mijn make-up eraf is. Wel voelt mijn huid lekker zacht na deze wash off, voor mijn gevoel is deze gel erg voedend. Het geeft nog een beetje extra aan mijn huid, tenminste zo’n gevoel heb ik.

Ik vind het een hele fijne face wash, weer een fijne nivea product. Mijn Nivea wash off is ook bijna op, ik heb ‘m al heel lang vol met plezier gebruikt. Ik blijf Nivea maar opnieuw kopen, want het is zo’n fijn merk. Misschien moet ik maar een keer andere merken gaan kopen, ik ben namelijk ook erg benieuwd naar Garnier.
Nivea face wash is te koop bij drogisterijen voor €5,99