maandag 15 november 2010

Stelling van de Week

Vanaf vandaag kunnen jullie iedere maandag op Our Beautypassion een ‘Stelling van de Week’ artikel lezen. Wij zullen iedere maandag een artikel als deze plaatsen met daarin een stelling, een vraag aan jullie. Wij geven allebei zelf ook antwoord op deze vraag en er zal iedere week een nieuwe vraag zijn.

Dit is dus de eerste keer dat wij zo’n artikel plaatsen, en we dachten dat dit wel een leuke eerste stelling zou zijn:

Stel: je krijgt 60 euro en dat mag je uitgeven aan cosmetica. Je mag zelf kiezen aan wat voor cosmetica je het uitgeeft. Zou jij van deze 60 euro liever één of twee dure producten kopen, zoals bijvoorbeeld twee producten van Chanel, of meerdere budgetproof producten, zoals bijvoorbeeld Catrice, Essence, GOSH, Maybeline, etc.?

Carmen: Ik zou voor de meerdere budgetproof producten kiezen. Ik vind dat er genoeg budgetproof producten te koop zijn die wel van goede kwaliteit zijn maar niet veel geld kosten. Een blush van 40 euro kan nog zo mooi zijn, maar van dat geld kun je 8 goedkopere, maar toch ook erg mooie blushes kopen.

Daniella: Ik ga met Carmen mee. Ik zou ook kiezen voor meerdere budget producten. Ik vind Catrice een prima merk en GOSH ook bijvoorbeeld. Natuurlijk droom ik ervan om iets van Chanel in mijn handen te krijgen, maar als ik moest kiezen zou ik toch meerdere budgetproof producten kopen. Ik ben al tevreden met een goedkopere blush die redelijk gepigmenteerd is.

Wat vinden jullie?


Er wordt nog hard gewerkt aan een mooi plaatje om bij deze artikelen te plaatsen. Deze kunnen jullie waarschijnlijk bij de volgende Stelling van de Week zien.