dinsdag 16 november 2010

Watson Almond handcrème

In deze shoplog konden jullie al zien dat ik deze amandel handcrème van Watson gekocht had. Ik gebruik erg vaak handcrème en ik heb dan ook aardig veel verschillende handcrèmes uitprobeert. Ben je benieuwd naar wat ik van deze handcrème vind? Lees dan vooral verder!

De verpakking van de handcrème vind ik erg leuk. Simpel maar wel gewoon mooi. Ook vind ik de verpakking erg hygiënisch, omdat het in een tube zit. De dop sluit ook goed af en ik heb eigenlijk gewoon niks op de verpakking aan te merken.



De geur is best een beetje sterk. Ik vind dat deze handcrème een warme geur heeft. De geur blijft best een tijdje hangen, dus als je daar niet van houd is dit denk ik niet echt een fijne handcrème van jou.

Het is een goed hydraterende handcrème. Na gebruik voelen mijn handen zacht aan en dat blijft ook een tijdje zo. Het is niet zo dat mijn handen na een half uur weer droog aanvoelen. Nog een voordeel is dat deze handcrème erg snel intrekt. Na een halve minuut is zeker alle handcrème ingetrokken en kun je alles, zonder vettige handjes, weer doen.

De handcrème heeft precies de goede substantie: niet te dun en niet te dik. Hij is goed smeerbaar en je hebt maar een klein dotje nodig om je handen in te smeren.



Watson heeft erg veel leuke producten. Hier kun je bijvoorbeeld een review lezen over een scrub van Watson die ik ook erg fijn vind. Ik ben erg te spreken over dit merk! Watson is alleen te koop bij Ici Paris XL en ik vind de prijs van de producten ook erg fijn. Deze handcrème kostte rond de 3 euro en dat vind ik zeker een goede prijs voor zo’n fijne handcrème. Watson heeft ook andere geuren in hun assortiment, zoals olijf en aloë vera. Ik vind de producten van Watson zeker het proberen waard!

Deze handcrème is te koop bij Ici Paris XL voor ongeveer 3 euro.