donderdag 4 november 2010

BIG shoplog!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, hebben we pas een break gehad. In die tijd zijn er geen artikelen verschenen en dus ook geen shoplogs. Dit betekend alleen niet dat ik niet heb geshopt! Daarom wordt dit 1 grote shoplog van de afgelopen maand en nog een aantal weken daarvoor.

Ik zeg het maar alvast van tevoren: het is een lang artikel met veel foto's! Ook wil ik even zeggen dat ik niet alles zelf heb gekocht. Ik heb het grootste deel gekregen van mijn ouders en van mijn oma.







Eerst de spullen van The Body Shop die ik heb gekregen. Ik had een nieuwe dagcrème nodig omdat die van mij bijna op was. Aangezien ik die van de Seaweed lijn heel fijn vind (review), heb ik deze gewoon nog een keer genomen.
Er was een actie, dat wanneer je 20 euro uitgaf en je een klantenkaart had, je er een lippenbalsem bij kreeg voor 1 euro. Aangezien de dagcrème al 15 euro was, mocht ik er nog iets bij zoeken van 5 euro en dan een lippenbalsem erbij. Ik koos een setje uit met een aantal spulletjes uit de strawberrylijn van TBS. Er zat een rode puffspons, een mini van de douchegel en een lippenbalsem in.
Als lippenbalsem voor 1 euro koos ik de Shea Butter lippenbalsem uit.
Dagcrème: 15 euro
Strawberrysetje: 6 euro
Lippenbalsem: nu 1 euro, normaal 7 euro




Ik kocht een heel mooi lakje van MNY: nummer 549 (klik). Dit schijnt een dupe te zijn van Chanel Paradoxal. Het is een hele mooie donkerpaars-achtige kleur.
Ook kocht ik de express dry drops van essence. Ik was hier echt heel benieuwd naar en uiteindelijk heb ik het gewoon gekocht.
Verder kocht ik nog een nieuwe topcoat en basecoat van Catrice omdat ik nieuwe nodig had. Mijn topcoat was haast op en mijn basecoat heb ik eigenlijk nooit echt fijn gevonden, hihi.
MNY 549: 2,49 euro
Essence dry drops: 1,99 euro
Basecoat Catrice: 1,99 euro
Topcoat Catrice: 1,99 euro



Ik wilde graag een fijne foundation, dus heb ik de Healthy Mix foundation van Bourjois gekocht. Het was een drama om de goede kleur te vinden (denk aan: een half uur staan twijfelen tussen 3 kleuren) maar uiteindelijk is het nummer 52 geworden. Ik vind het een erg fijne foundation!
Ook kocht ik bij het Kruidvat de blottingpapers van Essence. Deze lagen bij de kassa voor 1,50 euro maar uiteindelijk heb ik er maar 0,75 euro voor hoeven te betalen!
Ook kocht ik een lippenbalsem van het Kruidvat. Ik had deze al eens, maar die heb ik helemaal opgemaakt. Ik vond het een erg fijne lippenbalsem en ik mist hem dus kocht ik hem opnieuw.
Verder kocht ik nog een paars angled kwastje bij de Hema. Ik had er al 1 van de Hema, maar daar is de bovenkant vanaf gevallen.. erg apart.
Foundation Bourjois: 14,99 euro
Essence blottingpapers: 0,75 euro
Lippenbalsem Kruidvat: 2,50 euro
Angled kwastje Hema: 2,50 euro



Ik was al een tijdje benieuwd naar de droogshampoo van Batiste, en na de review voor de zoveelste keer gelezen te hebben, heb ik hem gewoon gekocht. Erg fijn op momenten dat je de tijd niet hebt om je haar te wassen.
De gladmakende crème van L'oréal (review) die ik altijd na het douchen gebruikte, was bijna leeg. Ik ging op zoek naar een vervanger en deze van Glisskur sprak me wel aan.
Batiste droogshampoo: 1,99 euro
Glisskur heat serum: 8,99 euro (?)



Mijn oogmake-up remover was op en ik vond die van Nivea er wel leuk uit zien dus nam ik hem mee om te testen. En ik kan alvast zeggen dat ik hem erg fijn vind!
Jullie konden al eens lezen in een andere shoplog dat ik de teatreeoil van het Kruidvat had gekocht. Wat een rotproduct is dat zeg! Mijn puistjes werden alleen maar erger! Ik wilde teatreeoil toch nog een kans geven, dus na wat reviews opgezocht te hebben, heb ik bij de Etos een andere teatreeoil gekocht. Deze is van het merk Thursday Plantation.
De handcrème van Watson heb ik van mijn oma gekregen. Gewoon als cadeautje tussendoor. Super lief ^^
Nivea oogmake-up remover: 5,65 euro (?)
Teatreeoil Thursday Plantation: 7,49 euro
Watson handcrème: ongeveer 3 euro (ik weet de prijs niet precies, want het was een cadeautje)



Als laatste kocht ik een super schattig setje van Herôme: het prinsessensetje! Hierin zit een miniglansvijl, een minivijltje en een nagelborsteltje.
Herôme prinsessensetje: nu 2,95 euro, eerst 7,50 euro

Natuurlijk komt er van alle producten nog een review online. Welke zouden jullie als eerste willen zien?