vrijdag 5 november 2010

Update, no-buy #1

Dit is een keer wat anders dan een review, dit is wat meer persoonlijk. Ik zit namelijk in een no-buy. Ik vind dat ik namelijk te veel onnodige dingen koop. Nog nooit heb ik zo lang geen beautystuff gekocht! En eerlijk gezegd ben ik ook best trots op mezelf, hahaha. Ik heb namelijk al sinds *tromgeroffel* 19 september nog niks gekocht qua beauty enzo. Nu wil ik er ook echt voor gaan, want als ik toch in de verleiding kom om dingen te kopen heb ik gefaald en dit wil ik natuurlijk niet. Er zijn een aantal dingen die ik wel mag kopen zoals mascara, dagcrème, tonic.. eigenlijk gewoon alle belangerijke dingen. Maar niet bijvoorbeeld een nagellakje, of de zoveelste lipgloss. Ik moet gewoon een keer ophouden met hebberig zijn, punt uit. Natuurlijk kom ik zo vaak in de verleiding om dingen te kopen, maar uiteindelijk denk ik meestal: eigenlijk is het gewoon geld verspilling. Niet dat ik zo'n hele erge make-upaholic ben, maar ik wil gewoon het geld wat ik bespaar bijvoorbeeld aan kleding uitgeven. Ik ben nu nogal in de fase dat ik heel veel kleding wil, hahaha.


nee, nee, nee en nog eens nee!


Als jullie het leuk vinden, schrijf ik iedere week een update over mijn no-buy. Dus: vinden jullie het leuk om dit te lezen? :D