zaterdag 6 november 2010

Herôme prinsessensetje

Ik had nog een kaart waar geld op stond van Douglas, dus ging ik even bij Douglas kijken om te zien of ik iets leuks zag. Ik zag niet echt iets wat ik graag wilde hebben, maar toen ik langs de kassa liep, zag ik een mand staan met schattige roze zakjes. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat het niet zomaar roze zakjes waren.. Het waren de prinsessensetjes van Herôme!



Voor ik het wist, stond ik buiten met een tasje van Douglas. Ik vond het roze zo schattig! Ik ga jullie in dit artikel laten zien wat er allemaal in het prinsessensetje zit en hoe ik de producten vind.



Dit is wat er in het zakje zat: een minivijl, een miniglansvijl en een nagelborsteltje.

Een glansvijl is een vijl met 2 kanten. Eerst vijl je een dun laagje van je nagel af, en dan polijst je het met de andere kant tot het heel erg glanst. Deze glansvijl werkt gewoon prima. Ik vind zo’n klein formaat fijner werken dan een grote glansvijl, dus ik ben hier zeer over te spreken.
Het andere vijltje is een gewone vijl. Hij is niet heel grof, en dat vind ik wel fijn. Ik ben zelf gewend om een glasvijl te gebruiken dus het was wel even vreemd om weer met een gewone vijl te vijlen, maar ik heb dit vijltje nu in mijn etui zitten om mee naar school te nemen. Dan kan ik, wanneer ik een haakje aan mijn nagels heb, deze wegvijlen.



Ook zat er een nagelborsteltje in. Je gebruikt een nagelborsteltje om het vuil onder je nagels vandaan te halen. Ik vind dit een erg handig borsteltje! Nu hoef ik niet met iets scherps onder mijn nagels om het vuil eronder vandaan te krijgen.

Ik vind dit een erg leuk setje. Er zitten fijne spulletjes in en alles is roze! Ik vind dit setje zeker aan te raden.

Het prinsessensetje van Herôme is onder andere verkrijgbaar bij Douglas voor 7,95 euro. Bij onze Douglas hing er een kaartje boven het mandje waar de setjes inlagen, waar op stond dat ze nog maar 2,95 euro waren. Misschien hebben andere Douglas filialen deze korting ook wel. Ik zou er zeker even naar gaan kijken!


En sorry voor de slechte foto's. Mijn camera heeft moeite met het licht.

EDIT: Astrid vertelde net in een comment dat deze setjes nu ook verkrijgbaar bij het Kruidvat. Handige tip!