zondag 7 november 2010

NOTD Herôme 'Nairobi'

Toen ik dit nagelakje kocht, had ik hem al een tijdje op het oog. Ik wist niet of ik moest kopen of niet, want dit nagellakje is toch wel iets duurder dan de gewoonlijke nagelakjes die ik koop. Maar uiteindelijk dacht ik, wat heb ik te verliezen? Dus ik heb ze gekocht en ik heb er na denk ik ongeveer een jaar nog steeds geen spijt van. Het is namelijk grijs kleurtje, heerlijk voor heel het jaar lang. Grijs vind ik een basic kleurtje voor het hele jaar door.

Dit zegt herôme over de W.I.C collectie:
De W.I.C. lijn bestaat uit trendy, fashionable nagellakken en omvatten natuurlijke kleuren, old favorites, verfrissende en felle kleuren. Elk half jaar introduceert Herôme nieuwe seizoenskleuren die tezamen gaan met de trendkleuren van dat moment. Voor meer info over de trendy seizoenskleuren ga naar What’s more!


Wat vooral opvalt is dat het flesje heel langwerpig is. De dop houdt door de langwerpigheid lekker makkelijk vast, hierdoor kan ik veel makkelijker mijn nagels lakken. Wat me vooral opviel toen ik hem de eerste keer opdeed, is dat ie wat dikkerder is dan een gemiddeld lakje. Na de zoveel tijd wordt hij steeds dikkiger, wat ik best wel matig vind van een herôme lakje. Natuurlijk mag dit niet de pret bederven, want het is een heel mooi grijs kleurtje. Zonder glitters, maar met glanslaagje. Ik vind de kleur echt super mooi. Het kan zijn dat hij op de foto een beetje blauw overkomt, maar dat is in het echt helemaal niet zo. Hij dekt net niet in 1 laagje, dus twee laagjes zijn voldoende. Ook blijft hij ongeveer drie dagen zitten, wat ik redelijk lang vind. Bij mij begint een nagellak gemiddeld na één dag al te chippen, dus dit lakje doet het prima.

Ik ben superblij met dit lakje en ik ben misschien van plan om er ooit nog een te kopen, want ik heb nog een douglas giftcard. Er zijn echt heel veel verschillende kleurtjes, dus er is voor iedereen wel wat.
Dit lakje is verkrijgbaar voor €6,95 bij de douglas