woensdag 3 november 2010

Nivea reiniginsmelk en tonic

Ik denk dat jullie bijna allemaal een vaste avondroutine hebben qua reiniging en daar ontbreekt waarschijnlijk geen reinigingsmelk en tonic. Deze keer een review over de Nivea reinigingsmelk en tonic voor de normale/droge huid.




Eerst over de reinigingsmelk, het heeft ongeveer de dikte van een bodylotion (dus niet te dik, maar ook niet te dun). Hij smeert fijn over je gezicht en je voelt echt dat je gezicht wordt gereinigd! Ook voelt mijn gezicht na gebruik lekker schoon, wat natuurlijk ook de bedoeling is. Hij ruikt ook lekker, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Gewoon typisch nivea, lekker fris en perfect voor een reinigingsproduct. Je hoeft ook niet echt al te veel te gebruiken, dus je doet er lekker lang mee.

Reiniginsmelk

En dan over de tonic, een heerlijk spul wat je na de reinigingsmelk opdoet. Als ik hem opdoet voel ik dat het een klein beetje tintelt. Niet echt een vervelend gevoel, maar juist een fijn gevoel. Hierdoor heb ik echt het gevoel dat mijn gezicht gereinigd wordt. Als ik deze tonic niet gebruik voel ik me nog niet helemaal ‘schoon’. Deze tonic is voor mij een soort aanvulling, neem maar een voorbeeld aan shampoo en conditioner (reinigingsmelk en tonic). Zonder tonic of reinigingsmelk voel ik gewoon dat er iets niet compleet is aan mijn avondroutine qua reiniging.

Ik vind ze allebei erg fijn, ook als ik ze op me gezicht doe voelt het lekker fris aan. Helaas kan ik het niet vergelijken met andere merken, want dit is mijn eerste reinigingsmelk en tonic.
reinigingsmelk: €5.95
tonic: €5.45
Nivea is te koop bij verschillende drogisterijen