maandag 29 november 2010

NOTD: Eyeko pastel polish

Eyeko is een merk dat mij in eerste instantie een beetje teleurstelde toen ik mijn pakketje binnenkreeg. De verpakkingen waren erg klein voor de prijs die je ervoor betaalde en de kwaliteit was ook niet zo denderend. Ik heb de producten een hele lange tijd in de kast laten staan, maar ik toen ik een tijdje geleden mijn kast aan het opruimen was, kwam ik dit lakje weer tegen. Ik kreeg de verpakking helaas niet open (de dop zat echt muurvast!) dus maakte ik de cute verpakking kapot *sadface* en goot ik de nagellak over in een ander flesje waar eerst een topcoat in zat. Vandaar dat de verpakking niet het hoge cutegehalte van Eyeko meer heeft.



Pastel polish is een mooi pastelblauw nagellakje met een héle mooie shimmer. Op de nagels zie je deze shimmer eigenlijk alleen in fel licht. Dat is wel jammer, want in het potje zijn ze wel goed te zien. De kleur is mooi babyblauw. Dit nagellakje blijft ongeveer 2 dagen echt goed zitten met topcoat zonder te chippen. Op de derde dag zag ik een aantal chippies verschijnen. Voor 4 euro is dit eigenlijk gewoon een prima babyblauw lakje.



Dit nagellakje is voor 4 euro te koop bij Eyeko.

Hebben jullie al producten van Eyeko? Wat vinden jullie ervan?