zaterdag 27 november 2010

Scheikunde toch nog boeiend?


Ik kwam iets leuks tegen in mijn scheikundeboek en waarschijnlijk denken jullie 'Wat heeft scheikunde met beauty te maken'?
Er staat namelijk een ooglook in, die mij heel erg aanspreekt. Niet voor naar school, ook niet voor een feestje, maar gewoon om een keer voor de lol te maken. Het is een hele fleurige en felle look en zeker niet saai. Ik vind het persoonlijk erg leuk om te klieren met oogschaduw en looks te maken, vooral als het lekker overdreven is en dat is deze look in mijn scheikundeboek zeker. Zo zie je maar weer dat mijn scheikundeboek soms ook eens interessant kan zijn ;)


In deze look worden veel kleuren gebruikt, o.a. blauw, licht blauw, lila, paars en geel. Gelukkig zitten er genoeg kleuren in de 88 palette en kan ik lekker kliederen om een soort gelijke look te krijgen.

Ik ga zeker proberen deze look ook te maken en als het me is gelukt, krijgen jullie een update te zien. Het kan nog wel even een tijdje duren voordat ik deze look heb, want ik heb het super druk met school etc.