woensdag 1 december 2010

No-buy Update #3

Ik ben sinds 25-09 begonnen met mijn no-buy, dus ik zit nu rond de 10 weken zonder make-up te kopen. Ook al zeg ik het zelf, ik vind dit best kanp van mezelf. Het is me nog nooit zover gelukt en nu wil ik ook niet opgeven. Als het aan mij ligt wil ik nog een tijdje zo door gaan, maar ik denk eerlijk gezegd dat dit niet gaat lukken. Ik zie zoveel dingen die ik wil hebben, zoals de lipglossjes van de nieuwe collectie van Catrice. Waar ik ook bang voor ben is een kruidvat 50% actie, als dit gaat gebeuren stop ik maar met mijn no-buy. Dan kan ik eindelijk weer een beetje inslaan met de wat duurdere merken.




Hier verlang ik dus zo naar, make-up make-up en nog eens make-up

Ik mag wel trouwens make-up krijgen, dus Sinterklaas mag heus wel wat aardig inslaan :). Dus als ik make-up voor kerst of sinterklaas krijg, betekent dit niet dat mijn no-buy is afgelopen. Misschien komt er anders verwarring onder de lezers.