zaterdag 4 december 2010

Gewonnen: Trind herfstcollectie!

Ik zag een tijdje geleden dat lushiousbeauty een winactie hield waarbij je de gehele herfstcollectie van Trind kon winnen. Hierin zitten vier onwijs mooie lakjes in kleuren die helemaal hip zijn deze herfst. Ik waagde een gokje en deed mee aan de winactie. Een aantal weken later ontving ik een mailtje dat ik had gewonnen en dat Trind het pakketje zo snel mogelijk op zou sturen. Een aantal dagen later ontving ik het pakketje met de vier prachtige lakjes.






Dit zijn de kleuren. Zoals ik al zei, zijn het vier kleurtjes die helemaal hip zijn deze herfst. De eerste kleur (CC133) is een rood glitterlakje. Het tweede lakje (CC134) is een erg mooi donkerpaars lakje met roze glitters. Het derde lakje dat jullie op de foto’s kunnen zien (CC135), is een donkerblauw lakje met een erg mooie shimmer. Het laatste lakje (CC136) is een donkergroen lakje die net als de blauwe ook een erg mooie shimmer heeft.



Ik ben erg blij met deze nagellakjes! Ik vind ze super mooi. De komende dagen kunnen jullie de swatches van al deze lakjes zien langskomen op OurBeautypassion. Houd de site dus goed in de gaten!

Van welk nagellakje zouden jullie de swatch als eerste willen zien?