zondag 5 december 2010

NOTD Trind CC134

Een aantal dagen geleden konden jullie al lezen dat ik bij lushiousbeauty een winactie had gewonnen waarbij ik de gehele herfstcollectie van Trind had gewonnen. Ik had gezegd dat jullie alle swatches de komende dagen konden verwachten op OurBeautypassion, dus bij deze de eerste NOTD!



Toen ik dit nagellakje zag was ik meteen verkocht. Wat een onwijs gave kleur! Een diepe donkerpaarse kleur met felroze glitters. Dit was het kleurtje dat ik als eerste heb geswatcht omdat ik er zo benieuwd naar was. Kijk even mee naar de foto’s.




Wouw, wat een onwijs gaaf nagellakje. Het is een heel diep paars lakje en in bepaald licht zie je de roze glitters erg goed. In ander licht zie je de glitters juist amper, maar de paarse kleur is op zichzelf ook al erg mooi.

Deze nagellak dekt na twee laagjes volledig en hij lakt erg fijn. De houdbaarheid is prima want ik zag pas na ongeveer drie dagen een aantal beschadigingen in mijn nagellak.

Dit nagellakje is voor €13,50 te koop bij o.a. Douglas en ik raad hem zeker aan! €13,50 is veel geld voor een nagellakje, maar aangezien dit zo’n mooi nagellakje is zou ik het er zeker voor over hebben.