maandag 6 december 2010

NOTD Trind CC133

Hier konden jullie al lezen dat ik bij lushiousbeauty een winactie had gewonnen waarbij ik de gehele herfstcollectie van Trind had gewonnen. Ik had gezegd dat jullie alle swatches de komende dagen konden verwachten op OurBeautypassion, dus bij deze de tweede NOTD!




Dit lakje is een rood glitterlakje. Zoals je op de eerste foto kunt zien is het lakje niet echt dekkend. Het lijkt meer op een glittertopcoat, een rode glittertopcoat. Als je dit nagellakje volledig dekkend zou willen krijgen, heb je zeker drie/vier laagjes nodig. Ik dacht dat dit lakje mooier zou zijn over een ander nagellakje heen, dus dat probeerde ik.




Op de eerste foto zie je 1 laagje van een nagellakje van LA Colors genaamd ‘Cranberry Red’. Dit is een erg mooi lakje met een erg goede dekking. Op de tweede foto zie je een laagje CC133 over ‘Cranberry Red’. Ik vind het trouwens wel jammer dat de nagellakjes van Trind geen namen hebben, maar dat terzijde.

Zoals je ziet geeft CC133 een erg mooi effect aan een rode nagellak. Ik denk dat dit ook erg mooi zou zijn over een zwarte nagellak! Ik heb helaas nog geen zwarte nagellak dus dat kan ik niet testen, maar ik denk dat ik binnenkort toch een zwart nagellakje ga kopen want ik denk dat het effect met CC133 toch erg mooi zal zijn.

Dit nagellakje is voor €13,50 te koop bij o.a. Douglas en ik raad hem zeker aan. Dit zou een erg mooi lakje kunnen zijn met bijvoorbeeld de feestdagen. €13,50 is veel geld voor een nagellak, maar ik zou het er wel voor over hebben aangezien het zo’n mooi lakje is.