dinsdag 7 december 2010

Gekregen van de Sint..

Sinterklaas is weer in ons land geweest, helaas is hij nu alweer vertrokken. Zelf vier ik nog elk jaar Sinterklaas, alleen niet meer zo uitgebreid als vroeger. Ik vond het wel leuk om jullie een paar dingen te laten zien wat ik heb gekregen. Ik heb niet alles op foto gezet, want niet alles is echt boeiend om over te schrijven.



- Lauren Conrad Style book, er staan super handige tips in over make-up, fashion, haar etc.
- Cinderellapact, deze heb ik gekregen van een vriendin. De Cinderellapact lijkt me een super leuke film en ik ben zeker van plan om deze zo snel mogelijk te kijken
- Twilight Saga; Eclipse. Ik heb deze film helaas gemist in de bios en ik ben nog steeds zo benieuwd hoe het verder gaat.
- oorbellen van de pieces, altijd leuk om een outfit af te maken, toch? Deze heb ik ook van mijn vriendin gekregen
- NYX Tinted Lip Spa in de kleur Vintage, deze wil ik echt al zo lang, maar ik heb 'm nooit durven kopen. Nu heb ik 'm eindelijk en ik ben er super blij mee
- Uilenketting, deze heb ik ook gekregen van een vriendin en ik vind hem echt super mooi.
- Diamond Cosmetics lakje in de kleur Cameo, dit is een mooi nude roze kleur. Dit is trouwens ook mijn eerste Diamond Cosmetics lakje
- Trind in de kleur CC109, eindelijk heb ik Trind. Het is ook nog een super mooie kleur en verzorgend (teminste dat moet ik nog uittesten)
- NYX Cream Blush in de kleur Rose Petal, ik heb hier zoveel positieve reacties over gelezen en reviews. Dus ik kon het niet laten om deze aan de lieve goede Sint te vragen (:
- L.A. Girl Luxery Creme Lip Colors in de kleur Pure Ecstasy, ik heb hier nog nooit iets over gehoord, maar was toch erg nieuwsgierig. Alleen is ie helaas te oranje, vind ik

Hebben jullie nog leuke dingen gekregen voor Sinterklaas?
En van welk product willen jullie als eerst een review lezen?