donderdag 9 december 2010

NOTD Trind CC135

Hier konden jullie al lezen dat ik bij lushiousbeauty een winactie had gewonnen waarbij ik de gehele herfstcollectie van Trind had gewonnen. Ik had gezegd dat jullie alle swatches de komende dagen konden verwachten op OurBeautypassion, dus bij deze de derde NOTD!



Toen ik dit nagellakje zag wist ik niet helemaal wat ik ervan moest denken. Ik hou niet echt van blauwe nagellak, dus ik swatchte deze nagellak met een beetje een vooroordeel. Maar toen dit nagellakje eenmaal op mijn nagels zat kon ik niet stoppen met ernaar te kijken! Wat een ongelofelijk mooi blauw nagellakje.




Deze lak heeft een erg mooie shimmer. Het is een donkerblauw nagellakje met blauwe glitters. Erg mooi! Na twee laagjes dekt hij volledig en deze nagellak blijft ongeveer 3 dagen goed zitten zonder te chippen. Dit vind ik gewoon redelijk goed voor een nagellakje.

Dit is een blauw nagellakje dat ik zeker vaker ga dragen. De shimmer maakt dit een erg bijzondere lak.

Dit nagellakje is voor €13,50 te koop bij onder andere Douglas. Ik vind dit erg veel geld voor een nagellak, maar omdat ik de kleur zo bijzonder vind en omdat het gewoon een erg fijn lakje is, zou ik het geld er zeker voor over hebben.


Wat vinden jullie van blauwe nagellak?