vrijdag 10 december 2010

Stelling van de Week

Iedere week kunnen jullie op OurBeautypassion een ‘Stelling van de Week’ artikel lezen. Wij zullen iedere week een artikel als deze plaatsen met daarin een stelling, een vraag aan jullie. Wij geven zelf ook antwoord op deze vraag en er zal iedere week een nieuwe vraag zijn.

De stelling van deze week is:
Waarom blijf jij make-up kopen terwijl je een stash hebt waar je de rest van je leven mee kunt doen?

Als ik weer eens thuis kom uit de stad met make-up vraagt mijn moeder áltijd hetzelfde: heb je niet al genoeg?

Op dat moment zeg ik: ik hou ervan om af te kunnen wisselen met producten.

Dit is dus ook meteen mijn mening over de stelling van deze week. Ik hou ervan om af te kunnen wisselen met mijn make-up. Ik zou één kleurt lipstick te weinig vinden, omdat ik ervan hou om iedere dag een andere te dragen.

Hoe denken jullie over deze stelling?