zaterdag 11 december 2010

The Body Shop, Born Lippy Watermelon

Toen ik een keer bij the body shop liep, zag ik al deze leuke gekleurde lippenbalsems op een rij en ik kon het niet laten om er een mee te nemen. Ze roken allemaal zo heerlijk en het was ook super moeilijk om te kiezen, maar uiteindelijk ben ik voor de meloen versie gegaan.




De verpakking is lekker simpel, met een halve meloentje op de voorkant. Ik heb vaak, ook al staat er een meloentje op de verpakking, vind ik het helemaal geweldig. Hebben jullie dat ook soms met sommige dingen? De verpakking opent makkelijk en er komt gelijk een geur van meloen je tegemoet. Helaas moet je met je vingers in het potje en sommige vinden dit onhygiënisch, maar als je je handen gewoon goed schoon houdt is er geen enkel probleem. Sommige houden niet van deze meloengeur, maar ik ben er verliefd op. Ik moet wel toegeven dat de geur heel erg overheersend is en je blijft het ook een lange tijd ruiken. Sommige kunnen hier niet tegen, het ligt eraan wat je zelf lekker vind. Ik vind het persoonlijk heerlijk ruiken.
Maar nu gaan we het even hebben over de lippenbalsem qua werking. Het eerste wat me opviel is dat de lippenbalsem nogal stroperig is en moeilijk uit te smeren is op je lippen. Toen ik deze lippenbalsem over mijn lippen smeerde, merkte ik na een tijdje geen verschil. Mijn lippen bleven hetzelfde, het werd niet zachter, ik merkte gewoon bijna echt geen verschil. Het enige wat je eraan overhoudt, is een laagje met glans op je lippen. Ik vind dit wel erg tegenvallen van TBS, ik had wel wat meer verwacht. Ik heb deze lippenbalsem ook bijna nooit gebruikt, misschien een paar keer en dat was het dan ook.

Ik ga denk ik geen andere lippenbalsems van deze serie kopen, maar misschien wel andere van TBS. Alleen dit product is het gewoon niet voor mij. Het enige wat het leuke aan deze lippenbalsem, is de geur en dat is dan ook het enige. Als je gek bent op meloen, zou ik je deze lippenbalsem aanraden. Als je opzoek bent naar een lippenbalsem voor droge of zachte lippen, is deze lippenbalsem zeker niet aan te raden.

Lippenbalsem van the body shop is te koop voor ongeveer 7euro, als ik goed gok.