dinsdag 14 december 2010

Update

Hey allemaal :D

Misschien hebben jullie het doorgehad dat er de afgelopen dagen geen artikel online is gekomen. Dit heeft een reden: ik (Carmen) lag dit weekend in het ziekenhuis. Ik kreeg opeens hele erge buikpijn en werd meteen naar het ziekenhuis gebracht. Daar bleek ik blindedarm ontsteking te hebben en ik werd zondagavond geopereerd. Jullie snappen misschien wel dat dit een erg hectisch weekend was en het is ons dan ook niet gelukt nog een artikel online te zetten.

Het kost mij best veel moeite om lang stil te zitten want dan gaat mijn wond erg veel pijn doen. Ik moet dus regelmatig even een rondje lopen. Ik zal proberen zo snel mogelijk weer een artikel te plaatsen maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben als dat nog even duurt.

xox Daniella en Carmen