vrijdag 31 december 2010

Swatches Jip en Janneke make-up

Al een flinke tijd geleden heb ik gezegd dat ik de swatches van de lipgloss en de oogschaduw van Jip en Janneke die ik heb online zou plaatsen. Dit was ik vergeten maar pas bedacht ik het me weer dus bij deze de swatches!



Er zijn al heel veel swatches op internet te vinden maar toch wil ik ze nog even plaatsen voor de mensen die ze nog niet gezien hebben. Er werd gezegd dat de Jip en Janneke make-up bij de Hema een Limited Edition was maar onze Hema heeft deze make-up nog steeds dus ik weet niet zeker of het echt een Limited Edition is. Misschien heeft jullie Hema deze make-upjes ook nog wel.

Op naar de swatches.





Deze oogschaduw heet ‘black’ maar ik vind hem eerder donkergrijs. De oogschaduw heeft mooie, zilveren glitters. De eerste swatch is droog aangebracht en zonder basis. De swatch rechts daarvan is gemaakt op de oogschaduwbasis van de Hema, de derde swatch is gemaakt op NYX Jumbo Eye Pencil in Milk en de laatste swatch is gemaakt op een zwart oogpotlood van Catrice.

Zoals je ziet is de oogschaduw zonder basis donkergrijs in plaats van zwart. Dit vind ik ook mooi dus mij maakt het niet veel uit maar het is niet echt slim dat ze de oogschaduw dan ‘Black’ noemen. Op de Hema oogschaduwbasis verandert er weinig maar je ziet dat de oogschaduw al gepigmenteerder is op de Milk van NYX. Op de laatste swatch is de swatch gemaakt op een zwart oogpotlood en hier is de kleur wel mooi diep zwart met glitters.





De lipgloss die je hier ziet is de lipgloss in de kleur ‘Light Pink’. Dit is een lichtroze lipgloss met grote, zilveren glitters. De lipgloss is goed gepigmenteerd maar het lukte me niet een fatsoenlijke lip-swatch te maken. Sorry hiervoor! Misschien voeg ik hem later nog toe aan het artikel als het wel lukt.

Deze lipgloss heeft een gewone sponsapplicator en voelt niet erg plakkerig aan. De kleur blijft niet echt lang zitten (ongeveer een tot twee uur) maar de glitters blijf je nog wel een tijd op je lippen zien. De lipgloss heeft een erg zoete geur en ik moet even zeggen dat ik de verpakking super cute vind! Die van de oogschaduw overigens ook.

De oogschaduw is ook nog in een witte en een roze kleur verkrijgbaar en de lipgloss ook in een framboosroze kleur. Er zijn ook nagellakjes te koop en een bronzer die ook erg mooi schijnt te zijn! Daar zullen op internet vast swatches van te vinden zijn.

De lipgloss kost €2,50 en de oogschaduw €3,00. Beide producten zijn alleen te koop bij de Hema.