zondag 30 januari 2011

GOSH On Stage Cool Lip Jam '102'

Deze lipgloss heb ik van Carmen gekregen, wat ik erg lief vond :). Ze weet namelijk dat ik GOSH erg fijn vind en met plezier gebruik. Ik had nog geen lipgloss van GOSH, dus ik was erg benieuwd. De kleur is 102, wat ik vrij jammer vind van GOSH om het geen naam te geven. Het is veel leuker om een naam te zeggen dan ‘102’, vinden jullie ook niet?




Je hebt verschillende lipglossjes van GOSH, ik heb er een in de tube variant.
De tube is doorzichtig, zodat je kleur goed kan zien. Met natuurlijk zwarte GOSH letters op de verpakking. Je moet best wel hard knijpen voordat er iets uit komt. Ik heb dit glossje al een tijdje, aan het begin kwam het er vrij makkelijk uit, maar na een tijdje kostte het vrij veel moeite.
De substantie is vrij dikkig, maar opzich valt het wel goed uit te smeren. De kleur is peach, met een frosty finish. De kleur is vrij nude, door de frosty finish valt de kleur toch wel wat meer op. Dit is de perfecte kleur voor iemand die zoekt naar een nude kleurtje met nog wat extra’s.
De geur ruikt trouwens naar bubblegum, naar die gekleurde kauwgomballen die je at toen je klein was ;). Na een tijdje gaat de lipgloss tintelen op m’n lippen, ik vind het een fijne tinteling., het is niet pijnlijk of branderig. De gloss plakt heel erg, waardoor die erg lang blijft zitten. Ik weet dat sommige mensen het haten wanneer een gloss plakt. Opzich heb ik er niet veel problemen mee, want ik wen er na een tijdje wel aan. Je kan ‘m beter niet aanschaffen als je plak lipglossjes. Ik denk dat zeker wel anderhalf à twee uur blijft zitten zonder eten en drinken, dit vind ik vrij lang vergeleken met andere glossjes.



links zonder, rechts met

Ik vind het een fijn lipglossje, vooral de kleur vind ik super mooi. Natuurlijk doordat ie lekker lang blijft zitten, doe ik ‘m vrij vaak op.
GOSH is te koop bij het Kruidvat . Dit glossje kostte 8,50 dit is de hele prijs. Hij was ook voor een tijdje in de sale, volgensmij
In deze tube zit 15ml, waarmee je vrij lang mee kan doen.