vrijdag 28 januari 2011

No-buy Update #einde

Zoals jullie misschien al wisten hield ik een no-buy. Aangezien ik misschien al een maand niks over dit heb gepost, leek het me wel leuk om jullie te weten hoe het met mijn no-buy gaat...



Één ding alvast, ik ben gestopt. Al rond nieuwjaar, ik vond het namelijk wel mooi om zo het jaar af te sluiten. Met een gevoel alsof ik iets bereikt heb en dan kon ik weer leuk het nieuwe jaar in. Het is niet zo dat ik gelijk de dag er na ben gaan kopen.
Ik heb veel geleerd van deze no-buy. Namelijk, ik heb niet de drang meer om zoveel make-up te kopen. Ik denk ook een tijdje na voordat ik iets koop, zodat ik niet met onnodige dingen thuis. Door deze twee dingen, bespaar ik echt super veel geld. Ik ga namelijk niet zo vaak meer naar de winkels alleen voor make-up en ik denk dan eerst ook echt goed na. Als ik twijfel, neem ik het niet mee, want ik wil de risico niet nemen.
Ik ben begonnen op 19 september en ben gestopt op 31 december. Nog nooit het ik het zolang volgehouden en nog nooit heb ik zoveel geld bespaard. Misschien ben ik ooit nog van plan om weer zoiets te houden. Maar nu nog niet, ik was het wel zat na al die maanden.

Hebben jullie wel eens een no-buy gehouden? Zoja, hoelang hebben jullie het volgehouden?