vrijdag 7 januari 2011

TBS miniproducten

The Body Shop is een leuke winkel met allerlei leuke verzorgingsspulletjes. Ik heb al aardig veel producten van TBS en ik vind het leuk om nieuwe dingen te testen. Helaas heb ik niet al het geld van de wereld en kan ik niet alle dingen kopen die ik wil. Tijdens de sale verkoopt The Body Shop leuke setjes met mini producten. Benieuwd? Lees dan verder!

Er zijn verschillende setjes verkrijgbaar. Ze verkopen onder andere setjes waar een douchegel en een bodylotion in zitten samen met een puffspons. In sommige setjes zit geen puffspons. Andere setjes hebben ook een lippenbalsem. Ook verkopen ze vaak een set van drie kleine bodybutters. Dit is erg handig om producten uit te testen.

Ik heb twee setjes gekocht, namelijk een setje met een douchegel, een lippenbalsem en een puffspons. Ook kocht ik een setje met een douchegel en een bodypurree. Ze verkopen allerlei lekkere geurtjes zoals citroen, mango en de twee die ik heb: aardbei en rode grapefruit.





Het eerste setje is het aardbeiensetje. Eerst wil ik even zeggen dat ik de verpakking onwijs schattig vind! In dit setje zit een douchegel, een lippenbalsem en een puffspons. Alle drie de producten hebben een heerlijke, zoete aardbeiengeur. Een beetje de geur van hele zoete aardbeienkauwgum. De douchegel is erg fijn (zoals alle douchegels van TBS) en de lippenbalsem gebruik ik ook vaak. Deze laat een beetje een rode gloed achter op je lippen en verzorgd mijn lippen goed. De puffspons is best klein en ik vind het dan ook fijn om deze mee te nemen als ik bijvoorbeeld op vakantie ga. Thuis gebruik ik liever een grotere puffspons.




Het tweede setje dat ik heb gekocht is het rode grapefruit setje. Deze verpakking is iets minder bijzonder dan die van het aardbeiensetje maar hij is nog steeds lekker vrolijk. In dit setje zit een douchegel en een bodypurree. Een bodypurree is een soort bodylotion die erg snel intrekt. Bij beide producten lijkt het of er een echte grapefruit in is uitgeknepen. Natuurlijk is dit niet zo, maar het lijkt echt alsof je aan een grapefruit ruikt als je de producten ruikt. De douchegel is fijn (net als die uit het aardbeiensetje) en de bodypurree vind ik ook erg fijn.

Al met al zijn deze setjes erg handig om producten uit te proberen. Je doet nog best lang met de miniproducten en de setjes zijn ook niet super duur. Het aardbeiensetje heeft mij 8 euro gekost en het grapefruitsetje 7 euro. Beide setjes zijn alleen te koop bij The Body Shop.

Hebben jullie ervaring met deze setjes? Kopen jullie wel vaker miniproducten om producten uit te testen?