zaterdag 8 januari 2011

Smoothy Fruity Lipbalm: Creamy Coconut

Ik zag er super tegen op om dit product te reviewen. Aan het begin van mijn beautytijd, was ik helemaal gek op kokos. Na een tijdje, ik denk ongeveer een half jaar, werd ik gewoon misselijk van de geur. Aangezien dit een lippenbalsem is met de geur van kokos, ik heb me proberen te focussen op de werking en proberen de geur te vergeten...



De verpakking is een simpele metale blik met een sticker waarop de naam staat. Ik vind deze verpakking eigenlijk wel wat hebben. Het is niet te veel van het goede, als jullie mij begrijpen ;).
Aan het begin dat je hem gebruikt, is ie vrij hard. Je krijgt niet echt veel op je vinger, maar na een tijd wordt hij wat meer creamy. Het minpuntje is dat je niet echt heel veel op je vingers krijgt, ook al wordt hij naar een tijd meer creamy. Je moet wel vaak smeren voordat je een verzorgend laagje over je lippen krijgt. Wanneer je deze hebt opgesmeerd krijg je een mooi glanzend laagje over je lippen. Hoe verder de lippenbalsem intrekt hoe minder je steeds ziet van dat glanzende laagje. Na ongeveer 30 minuten is hij bijna volledig ingetrokken. In de plaats krijg je zachte lippen, niet overdreven zacht. Ik voel wel dat me lippen lekker gevoed zijn. Ik denk wel dat als je hele droge lippen hebt, dat deze lippenbalsem niet droge lippen kan verhelpen. Daarvoor hydrateert hij te weinig, dus als je opzoek bent naar een voedende lippenbalsem, die ook nog je lippen zacht maakt. Dan kan dit wel een fijne lippenbalsem voor jou zijn.

Deze lippenbalsem is opzich wel fijn, alleen ik vind hem niks toevoegen aan mijn stash. Hij is niet speciaal, je kan het ook geen wondermiddel noemen.

Haat jij ook de geur kokos? Geen probleem, want deze lippenbalsem is nog meer varianten verkrijgbaar zoals: Green Apple, Juicy Mango, Pineapple Sun, Strawberry Shake, Sweet Cherry.
Smoothy Fruity Lipbalm is verkrijgbaar bij de Tuinen voor €2,95