zondag 9 januari 2011

Beauty tijdens het leren

Mijn proefwerkweek komt er weer aan en ik heb nu ook al erg veel toetsen. Dit betekend leren, leren en nog meer leren! Tijdens het leren neem ik af en toe een kleine pauze van vijf minuutjes om mijn concentratie terug te krijgen. In die kleine pauzes verzorg ik mezelf dan even. Benieuwd naar wat je tijdens het leren aan beauty kunt doen? Lees dan snel verder!

1. Ik heb altijd een klein potje met nagelcrème en een handcrème op mijn bureau staan als ik aan het leren ben. Als ik even een break heb smeer ik dan eerst mijn nagelriemen in met de nagelcrème en daarna smeer ik mijn handen in met de handcrème. Vaak geef ik mezelf dan ook een kleine handmassage door de handcrème helemaal in te masseren tot alle handcrème in mijn handen is getrokken. Zo krijg je weer verzorgde handen en het kost maar een paar minuutjes!
2. Wat ik ook soms tussendoor doe is mijn nagels vijlen. Dit kost maar even werk en het is een fijne tijdsbesteding in je pauzes. Ik word er vaak rustig van om even mijn nagels te vijlen en daarna kan ik er weer flink tegenaan!
3. Haarmaskers moeten vaak een lange tijd intrekken. Waarom kan dat dan niet tijdens het leren? Stap onder de douche zodat je lekker warm bent, doe een haarmasker in je haar en ga leren. Spoel het masker na een tijd weer uit je haar en je hebt tijdens het leren heerlijk zachte haren gekregen!
4. Over maskers gesproken, je kunt ook best een gezichtsmasker gebruiken tijdens het leren! Breng het masker aan op je gezicht, laat het masker een tijd zitten en stap daarna heerlijk onder de douche. Spoel al het leren even van je af zodat je daarna weer fris kunt beginnen.



Dit waren een aantal dingen die je tijdens het leren of in de pauzes tussen het leren kunt doen.

Wat doen jullie in de pauzes tussen het leren door?

bron