maandag 10 januari 2011

Catrice Urban Baroque lipsticks (02 Elisabeth & 03 Victoria)

Toen ik het persbericht over de nieuwe Limited Edition van Catrice, Urban Baroque, las was ik door het dolle heen. Ik wilde alles kopen! Alles zag er zó leuk uit maar eenmaal in de winkel had ik niet echt dat HEBBEN-HEBBEN gevoel. Toch nam ik twee lipsticks mee omdat ik die toch wel mooi vond.

Ik had alle drie de lipsticks op mijn hand geswatcht maar ik vond 01 (Marie Antoinette) toch iets te oranje voor mij. Daarom nam ik 02 (Elisabeth) en 03 (Victoria) mee. Ik heb over het algemeen erg goede ervaringen met de lipsticks van Catrice dus ik nam deze twee lipsticks mee met de gedachte dat ze toch wel fijn zouden zijn.


Links: Victoria, rechts: Elisabeth

De verpakking vind ik erg leuk. Strak zwart met een mooi barokpatroontje op de dop. Wat ook leuk is, is dat alle lipsticks een andere kleur barokpatroon hebben. Het ene patroontje is iets lichter dan de andere. Leuk detail!


links: Elisabeth, rechts: Victoria

De lipsticks zelf zijn erg creamy en verzorgen mijn lippen goed. Ik vind dit echt een groot pluspunt aan de lipsticks van Catrice want alle lipsticks die ik van Catrice heb, hebben die verzorgende en romige formule. De geur van de lipstick is heel licht geparfumeerd. Ik kan niet precies omschrijven wat ik ruik maar de geur trekt erg snel weg. Volgens mij ruik ik een beetje vanille.

De lipstick blijft niet erg lang zitten maar dat komt denk ik door de romige formule. Dit maakt mij niet echt uit want ik vind het eigenlijk altijd wel leuk om opnieuw lipstick op te doen, hihi.


Links: Victoria, rechts: Elisabeth

De kleuren neigen naar de nudekleurtjes. Het zijn lipsticks die je eigen lipkleur net iets meer laten knallen. Elisabeth heeft iets paars in zich en geeft dus een mooie, koele kleur aan je lippen terwijl Victoria een beetje een warm aardekleurtje heeft. Beide lipsticks vind ik erg mooi en draag ik ook echt met plezier want het oogt erg natuurlijk als ik deze lipsticks draag.

Victoria heb ik aan mijn moeder gegeven omdat zij dat soort kleuren vaker draagt dan ik en zij vind hem ook erg mooi. Ze zegt dat het voelt alsof je een lippenbalsem op je lippen hebt en daar geef ik haar zeker gelijk in!

Deze lipsticks zijn onder andere te koop bij het Kruidvat voor €3,99. Als je deze lipsticks nog wilt kopen moet je snel zijn want ze komen uit een Limited Edition en zijn dus maar tijdelijk te koop.


Hebben jullie iets gekocht uit de Urban Baroque LE van Catrice? Zo ja, wat dan?

Trouwens, als jullie nog lipswatches willen zien van deze lipsticks moeten jullie het even zeggen want dan ga ik daar mijn best voor doen. Het lukte niet in het licht maar als jullie het echt willen probeer ik het nog een keer :)