dinsdag 11 januari 2011

Bestelling boozyshop

Al een tijd geleden bestelde ik bij Boozyshop. Ik was eigenlijk vergeten er een artikel over te schrijven maar toen ik de foto’s weer tegenkwam bedacht ik me dat het misschien leuk was er toch nog een klein artikeltje over te schrijven.

De producten die ik had besteld kwamen goed ingepakt aan en ik had het pakketje –volgens mij- binnen drie dagen binnen. Boozyshop verpakt haar spulletjes altijd zo leuk in een roze zakje met een strikje! Dan is het echt een plezier om het pakketje uit te pakken.


woopwoop, het is een big!

Ik had een blush van L.A. Colors besteld in de kleur ‘Just Peachy’ en een pencilbrush van Boozyshop zelf. Over de blush heb ik best een lange tijd geleden een artikel gelezen op beautytreat –klik- maar het kwam er telkens niet van de blush te bestellen. Ik ben erg blij dat ik hem uiteindelijk toch heb besteld. Ik wilde ook al erg lang een pencilbrush om mooi oogschaduw in mijn arcadeboog mee aan te kunnen brengen en nu heb ik er eindelijk 1!

De blush kostte €3,75 en de kwast €4,95. Beide producten zijn te koop bij Boozyshop.

Ik kan alvast zeggen dat ik erg tevreden ben met beide producten en jullie kunnen binnenkort reviews verwachten.