maandag 24 januari 2011

Dove Intens Repair Shampoo&Conditioner


Steeds als ik langs de kruidvat liep, twijfelde ik of ik deze shampoo en conditioner zou kopen. Ik las artikelen over ze en ze waren allemaal enthousiast. Uiteindelijk heb ik ze toch gekocht en zonder spijt...



We beginnen eerst met de shampoo. Dit zegt dove over de shampoo:
De expert verzorgings- en hersteltechnologie can Dove: - De Fibre Active Teschnologie die tot diep in de haarvezels doordringt om ze van binnenuit te herstellen. - Het Micro Moisture Serum dat het haaroppervlak voed en helpt de repareren van de wortel tot de punten.
Voor sterker haar dat beter bestand is tegen toekomstige beschadigingen.

De verpakking is simpel (wat meestal is bij Dove), wit met blauw en grijs. De geur is moeilijk te beschrijven, ik herken iets fruitigs, maar het is niet echt dat ik er een bepaalde fruitsoort uit kan halen. Anders moet je zelf een keer in de winkel ruiken ;)
De shampoo is ook niet te dun en ook niet te dik, precies zoals een shampoo moet zijn. Mijn haren worden heerlijk zacht en klit-vrij, terwijl het nog maar de shampoo is. De geur blijft zeker een paar dagen in je haar hangen. Overigens schuimt deze shampoo heerlijk.


Nu gaan we verder met de conditioner. Dove zegt over deze conditioner precies hetzelfde als de shampoo. De verpakking is hetzelfde (alleen zit de dop onderop). De geur is ook bijna hetzelfde, behalve dat het bij de conditioner iets zwaarder is. Hij is wel wat aan de dikkige kant, maar het zorgt niet voor veel problemen.
Toen ik deze conditioner voor het eerste gebruikte, was ik verbaasd. Mijn haar werd superzacht en glad, alle klitten waren ook verdwenen.

Na een paar weken merk ik wel verschil in mijn haar. Het is sterker, gezonder en makkelijker doorkambaar. Vooral als ik de shampoo en de conditioner allebei gebruik.

Als deze op raken, koop ik het zeker voor de tweede keer. Ik ben trouw aan deze Dove Repair Therapy, hahaha. Als ik een keer de kans krijg, koop ik misschien het masker en het 1 minuut masker erbij. Ik raad jullie zeker aan om dit te kopen en het is zeker te proberen. Ik vind het echt een fijn product.
Shampoo € 3,79
Conditioner € 3,79
Dove Intens Repair is te koop bij verschillende drogisterijen.