dinsdag 25 januari 2011

Lipswatches Catrice Urban Baroque lipsticks (02 Elisabeth & 03 Victoria)

In dit artikel schreef ik al een review over de lipsticks van de Urban Baroque Limited Edition van Catrice en daar vroeg ik of jullie lipswatches wilden zien. Een aantal van jullie zeiden dat jullie wel lipswatches zouden willen zien dus bij deze :)

In dit artikel staan vooral foto’s!



Links: Victoria, Elisabeth; Rechts: Elisabeth, Victoria


Nog even de swatch op mijn arm; Elisabeth, Victoria


Dit is 02 Elisabeth. De kleur van deze lipstick lijkt erg op mijn eigen lipkleur maar dan met een tikje paars erdoorheen. Hij maakt mijn lippen koeler van kleur.


Dit is 03 Victoria. De kleur van deze lipstick lijkt ook erg op mijn eigen lipkleur, alleen neigt deze meer naar de bruine, warme kant. Victoria is echt een aardkleur. Ook deze lipstick heeft weer een tikje paars waardoor hij mijn lippen iets koeler van kleur maakt, maar ondanks die koele paarse tint lijkt deze lipstick toch op een mooie, warme kleur… apart!

Ik vind beide lipsticks erg mooi maar Victoria vind ik net iets te donker voor overdag. Elisabeth zou ik wel gewoon overdag dragen. Ik heb Victoria aan mijn moeder gegeven omdat zij dit soort kleuren vaker draagt.

Deze lipsticks zijn te koop bij o.a. het Kruidvat voor €3,99. Als je ze nog wilt kopen, wees dan snel want ze komen uit een Limited Edition die altijd erg snel gaan bij Catrice!