woensdag 26 januari 2011

Garnier Schuimende Reinigingsgel met Druivenwater

Mijn Nivea Wash Off was opgeraakt, dus ik ging op zoek naar een nieuwe. Na lang twijfelen, ben ik uiteindelijk gegaan voor Garnier met druivenwater. Of het kwam door de geur of door de groene verpakking, deze trok mijn aandacht. Ik had geluk, want er was een actie van 1+1 op Garnier (van het andere product komt later nog een review).


Deze reinigingsgel is voor de normale en gemengde huid. De verpakking is groen, wat lekker opvallend is. Deze tube trok in de rekken wel als eerst mijn aandacht.
De geur is ook erg aangenaam, de geur van druiven is erg herkenbaar en aanwezig.
De gel kreeg ik er helaas heel moeilijk uit, je moet vrij hard knijpen. Het komt er ook erg dik uit. Ik dacht: Moet ik dit op mijn gezicht smeren? Nadat ik de achterkant had gelezen, las ik dat je er water bij moest voegen. Het veranderde in een schuimende, niet dikke, reinigingsgel. Nu kon je het met gemak op je gezicht smeren. Aan het begin voel je het op je gezicht schuimen en later voel je het zelfs een beetje tintelen, geen pijnlijk getintel, maar zeer aangenaam.
Deze gel haalt ook je make-up resten weg, maar toch voelt het niet helemaal schoon aan. Dus gebruik ik erna nog voor de zekerheid reinigingsmelk en tonic. Mijn huid voelt zacht en fris aan. Voor de rest gebeurt er niet zo heel veel met mijn huid. Al denk ik wel dat als je deze gel elke dag gebruikt je minder snel last van oneffenheden krijgt.

Het is geen wonderproduct, maar ik vind hem wel fijn om iedere ochtend te gebruiken. Als je een redelijke reiniginsgel zoekt met niet al te veel poespas, kan deze werken voor jou!

Deze reinigingsgel is te koop in verschillende drogisterijen voor €4,99