woensdag 2 februari 2011

H&M wishlist

De zomer komt er weer aan dus komen de zomercollecties weer in de winkels te liggen *yay*! Zo heeft ook de H&M weer een zomer/lente collectie. Ik heb een wishlist gemaakt met hierop alle kledingstukken die ik op dit moment graag zou willen kopen. Benieuwd? Lees snel verder!



1.Singlets: beige, donkerblauw, koraal; €4,95
Singlets zijn altijd wel handig. Ik heb er het liefste een aantal standaard in mijn kast liggen in verschillende kleuren. Ik heb nog geen beige en ook nog geen koraalkleurige en mijn blauwe is ook wel aan vervanging toe.
2.Spijkerjas; €34,95
De zoektocht naar een zomerjas is voor mij altijd een regelrechte ramp. Vaak kom ik uit op een spijkerjack dus dit jaar ga ik niet eens meer op zoek en ga ik gewoon meteen een spijkerjas kopen, haha. Ik vind dit wel een mooi model met een mooie taille.
3.Jurk: rood/wit gestreept; €9,95

Op dit plaatje ziet dit jurkje er een beetje vormloos uit maar op het model op de site van de H&M ziet hij er erg mooi uit. Het is een mooi zwierig jurkje en ik vind de vorm ook erg leuk.
4.Jurk: blauw/wit; €19,95

Ik vind dit echt zo’n leuk jurkje! Het lijkt alsof het een rokje met een shirt is maar het zit aan elkaar vast. Ik hoop dat dit jurkje in het echt net zo mooi is als op de site. Dit is zeker 1 van mijn favoriete items!
5.Shirt met korte mouwen: blauw/wit gestreept; €9,95
Dit is een simpel shirtje maar ik vind de kleur en de streepjes erg leuk. Ook vind ik dat de knoopjes het net even anders maken dan een normaal t-shirt.
6.Sandalen: cognacbruin; €9,95
Vorig jaar ben ik de hele zomer op zoek geweest naar dit soort open schoenen. Toen ik deze op de site van de H&M zag staan moest ik ze dus op mijn wishlist zetten! Ik vind de kleur ook erg mooi. Ik denk dat deze schoenen heel mooi staan als mijn benen weer een beetje bruin zijn.
7.Sweater met capuchon: grijsblauw; €24,95
Ik weet dat de winter alweer over de helft is maar ik vind dit echt een hele leuke trui. Comfy maar toch stylish.
8.Nagellak: Dust & Diamonds; €3,95
Ik heb nog geen nagellak van de H&M maar toen ik dit nagellakje op de site zag vond ik de kleur zó super mooi! Ik ben al een tijd erg benieuwd naar de nagellakjes van de H&M maar omdat ik door stres weer een beetje ben gaan nagelbijten zien mijn nagels er nu niet erg mooi uit… Ik denk dat ik dit lakje ga kopen als mijn nagels er weer een beetje bovenop zijn.
9.Tuniek: lichtroze en oudroze; €14,95
Ik vind dit soort tuniekjes altijd erg leuk dus toen ik deze zag gingen ze ook mijn wishlist op. Ik kijk voor de zomer altijd een beetje naar kleuren die mooi bij een gebruinde huid passen en ik denk dat deze kleuren dat wel zullen doen. Ik vind het model erg leuk en ik denk dat ik deze zoiezo voor de zomer ga kopen.

Maken jullie ook wel eens een wishlist? En wat vinden jullie van de zomer/lentecollectie van de H&M?