donderdag 3 februari 2011

OOTD 'Chouette'

Al heel lang zocht ik een geschikte manier om mijn spijkerblouse te dragen, ik vond het namelijk niet zo heel leuk op een gewone spijkerbroek. Ik heb denk ik dit blousje een paar maanden niet meer gedragen, omdat ik niet wist hoe ik het leuk kon combineren. Totdat ik oppeens een ingeving kreeg, waarom kan het niet boven een rokje? Zelf vond ik het persoonlijk veel leuker staan. De spijkerblouse maakt de ouftit specialer samen met de rok. Ik ben trouwens helemaal verliefd op deze rokjes, je kan bijna alles combineren met dit rokje. Ze hebben ze ook in verschillende kleuren en ik ben van plan om binnenkort een paar extra aan te schaffen.


Een ring om de outfit af te maken. Trouwens 'chouette' betekent uil


Spijkerblouse - H&M
Top - H&M
Rok - TheSting
Maillot - Zeeman
Ring - Pieces

Wat vinden jullie van deze outfit? Of denken jullie dat de spijkerblouse leuker staat bij een broek?