vrijdag 4 februari 2011

Rituals Honey Touch Bodycrème

Rituals is een merk met fijne verzorging en cosmetica producten. De producten van Rituals zijn natuurlijk en Rituals is tegen dierproeven dus alle producten die ze verkopen zijn dierproefvrij. Wat mij betreft twee pluspunten! Ik wil al een lange tijd producten van Rituals testen en nu is het dan eindelijk zo ver. Ik heb de Honey Touch bodycrème gekocht. Dit is een bodycrème die door veel bloggers de hemel in geprezen wordt. Maar wat vind ik er van? Lees snel verder!



De verpakking van de bodycrème vind ik mooi: een bruine pot met een roze label. Ik krijg er een beetje een oosters gevoel bij, ik weet niet precies waarom. De pot heeft een draaidop en sluit goed af. Er zijn mensen die een pot onhygiënisch vinden omdat je telkens met je handen in de crème gaat, maar ik heb hier niet echt problemen mee.

De geur is een beetje zoetig maar niet te zoet. Ik kan niet echt beschrijven wat ik ruik. In deze crème zit Indiase Roos en Himalaya honing. Ik ruik geen sterke honinggeur maar ook geen sterke rozengeur. Ik vind de geur wel erg lekker dus eigenlijk zouden jullie, als je bij Rituals bent, even moeten snuffelen aan deze bodycrème. It smells so gooood! De geur blijft overigens best een tijd hangen. Dus als je dit niet fijn vindt moet je daar even rekening mee houden.

De formule van deze heerlijk ruikende crème is apart: het is geen bodybutter en geen bodylotion. Het is dunner dan niveacrème (de blauwe pot) maar dikker dan een bodymilk. De crème smeert wel erg fijn uit en is zuinig in gebruik.



Terwijl je je aan het insmeren bent begint de crème al in te trekken. De crème is binnen no-time helemaal in de huid getrokken dus je zult geen last hebben van plakbenen in je broek. Me likey!

Na gebruik voelt mijn huid soepel en gehydrateerd aan. Er zijn bodyproducten die mijn huid heel even soepel aan laten voelen en daarna weer droog laten voelen, maar deze bodycrème doet dat absoluut niet! Mijn huid blijft een lange tijd verzorgd aanvoelen

Deze bodycrème kost €14,90 voor een grote pot van 200 ml en is te koop bij Rituals. Soms verkoopt de V&D ook Rituals dus daar zou je ook even kunnen kijken. Ik vind deze bodycrème het geld dubbel en dwars waard en ik raad deze crème dan ook zeker aan!