dinsdag 22 februari 2011

Herôme Las Vegas Lipgloss



Deze lipgloss van Herôme heb ik al een tijdje in bezit. Ik heb deze toen in een setje gekocht samen met een W.I.C. nagellakje. Ze waren verpakt in een schattig organzazakje en de kleur van de gloss en het lakje lijken erg op elkaar. Het is een rozige/rode kleur met mooie paarse glittertjes. Ik ga de lipgloss en de nagellak in een apart artikel behandelen. Dit is nu eerst het artikel over de lipgloss.



De lipgloss heeft geen echte naam maar hij zat wel in een setje samen met een nagellak uit de W.I.C. collectie van Herôme. Dit nagellakje heet ‘Las Vegas’ dus ik ga ervan uit dat de lipgloss ook zo heet.



De verpakking van de lipgloss vind ik wel oké. Niet heel speciaal maar opzich wel mooi. De dop is zwart en glanzend en de verpakking zelf is van doorzichtig plastic. Ik vind de verpakking eigenlijk wel lijken op die van de WIC nagellakjes. De lipgloss kun je aanbrengen met een sponsapplicator. De applicator is best hard maar dit werkt wel fijn met de formule van de gloss.



De formule van de lipgloss is een beetje waterig. De gloss plakt absoluut niet en voelt juist een beetje aan als een lippenbalsem. Je zou denken dat de gloss niet lang blijft zitten omdat hij niet plakt maar deze lipgloss staint een beetje in je lippen. De kleur trekt dus in je lippen en dit zorgt ervoor dat je de kleur lang blijft zien. Hij overleeft een maaltijd wel maar na een paar uur moet je wel weer bijwerken. De glans verdwijnt natuurlijk wel na een tijdje dus als je je lippen wilt laten glanzen moet je wel vaker bijwerken.

De lipgloss smaakt en ruikt naar niks. Ik vind dit op zich wel fijn want ik vind de geuren en smaken van lipglossjes vaak niet zo lekker. Ik vertelde net al dat de gloss mooie paarse glittertjes heeft maar wat me ook opvalt is dat de lipgloss zo’n mooie glans heeft! Je lippen zijn echt ongelofelijk glanzend als je deze lipgloss draagt, pretty!

Ik heb deze lipgloss in een setje gekocht samen met een nagellakje bij de V&D voor €3,75 maar het setje kostte eigenlijk €7,-. Ik weet niet of deze setjes nog steeds te koop zijn maar je zou even bij de V&D kunnen kijken. De setjes waren ook in andere kleuren verkrijgbaar.