maandag 21 februari 2011

Vaseline Hand&Nail

Het is altijd even fijn om je handen te verwennen, vooral als ze droog zijn. De ene handcrème werkt beter dan de andere, daarom vind ik het altijd leuk om verschillende hancrèmes te proberen. Toen ik een keer langs het Kruidvat liep trok deze handcrème mijn aandacht. Mijn nagels zijn de laatste tijd een beetje broos en ik wil ze weer proberen sterk te krijgen. Aangezien hij ook is gemaakt voor de nagels, leek het me een mooie kans om mijn nagels sterk te krijgen. Altijd handig, multifunctionele beauty producten!


De verpakking is zacht roze met een blauw dop, volgensmij is een blauwe dop typisch iets van Vaseline. Niet echt een spannende verpakking, ze hebben het gewoon simpel gelaten.
De substantie valt me erg tegen, het is vrij waterig (zoals je misschien kan zien op de bovenstaande foto). Je moet ook oppassen dat je niet teveel neemt. Hij drupt namelijk een klein beetje. Dit kan soms irritant zijn, maar voor de rest heb je hier niet veel problemen mee. De geur is een beetje zeepachtig, de ene vindt dit niet lekker, maar de andere juist misschien wel. Smaken verschillen! Als je een hekel hebt aan typische zeepgeurtjes, dan raad ik je deze handcrème af.
Deze handcrème trekt snel in, dit komt denk ik door de waterige substantie. Hij is denk ik al bijna binnen één minuut ingetrokken. Wat ik zeker snel vind. Soms heb je wel eens dat je handen daarna nog vet voelen, maar dat is bij deze niet het geval. Dus je kan daarna weer snel aan de slag. Je voelt gelijk de werking, mijn handen worden lekker zacht. Dit gevoel blijft lang hangen. Mijn nagelriemen worden weer gezond nadat ik deze handcrème heb gebruikt, alleen ik twijfel of mijn nagels hier echt veel sterker van worden. Het zal vast wel iets helpen, maar veel verschil zie ik niet echt. Wel jammer, maar de werking van de handcrème maakt alles weer goed.

Als je op zoek bent naar een budget handcrème, die je handen lekker zacht maakt en snel intrekt. Dan is deze de perfecte handcrème voor jou. Alleen wel jammer dat van de nagels, maar opzich vind ik dit ook niet zo’n heel groot drama.
In een tube komt 75ml en is te koop bij verschillende drogisterijen.
Vaseline hand&nail kost volgensmij 2,99