zondag 6 februari 2011

Nieuwe hakken: Manfield

11 februari is er een gala bij mij op school. Natuurlijk ga ik daar ook naartoe maar er moesten natuurlijk wel een jurk en nieuwe hakken worden gekocht! Ik heb nog jurken van jaren hiervoor maar ik vind het veel te leuk om ieder jaar een nieuwe te kopen, hihi. Vorig jaar had ik hele lage pumps en ik vond het dit jaar eens tijd voor het grotere werk dus kocht ik bij Manfield een nieuw paar hakken. Lees snel verder!




Het zijn deze pretty ladies geworden! Het zijn zwarte, su├Ęde hakken met een elastische band over de voet heen. De hak is 8 centimeter hoog en ze lopen verrassend fijn! Ik was op zoek naar hakken met een mooie hak. Ik wilde geen naaldhak maar ook geen te ‘grove’ hak. Ik vind deze hakken echt perfect!



Ik heb van de winter ook lage laarsjes gekocht bij Manfield. Ik vind de kwaliteit echt super goed! Ik loop al de hele winter op die laarsjes en ze zijn nog steeds in erg goede staat. Ik hoop dat dat bij deze hakken ook gaat gebeuren.

Ik kocht ze in de sale bij Manfield. Ze waren eerst €89,99 en nu waren ze afgeprijsd naar €44,95. Goede deal!