zondag 27 februari 2011

Zalando Beauty Wishlist

Zalando staat vooral bekendt om z’n schoenen en kleding, maar verkoopt ook cosmetica en verzorgingsproducten. Ze verkopen vrij onbekende merken voor mij of dingen die bijna nergens in de winkel verkrijgbaar zijn. De prijzen liggen vrij hoog vind ik, mijn budget is namelijk niet zo heel groot. Hierdoor is mijn wishlist niet zo heel groot, want ik heb het een beetje bescheiden gehouden :)


1. Nagellak – KOH, 19,95
2. Nagellak – KOH, 19,95
3. Powder Blush – Water Colors, 23,00
4. Lippenbalsem – Tokyo Milk, 12,95
(Deze trok mijn aandacht, alleen al door deze schattige verpakking)
5. Mango Lippenbalsem – Korres, 8,95
6. Lippenstift – Watercolors, 22,00
7. Nagellak – Butter London, 18,00
8. Ultra Matte Face Fluid nachtverzorging – L’Occitane 29,95
9. Radiance Facial Cleanser – Burts Bees 15,95

Ik heb overal even een link geplaatst, want de ‘kleurnamen’ zijn vrij onduidelijk.
Helaas houden de prijzen mij tegen, anders had ik allang alles gekocht. Misschien ben ik ooit wel van plan om hiervan iets te bestellen…

De verzendkosten zijn overigens gratis