zaterdag 26 februari 2011

NOTD: Herôme Las Vegas



Ik kocht een tijd geleden bij de V&D een setje met deze nagellak en een lipgloss van Herôme. De review over de lipgloss kun je hier lezen. Dit artikel wordt een NOTD/review van de nagellak die ook in het setje zat in de kleur Las Vegas.

Allereerst wil ik Daniella even bedanken voor het mogen lenen van haar hand, hihi. Mijn nagels zijn er op het moment baggerslecht aan toe (lees: dramatisch) maar ik wilde deze NOTD toch plaatsen dus was Daniella zo lief haar hand even aan me uit te lenen voor de foto.



De kleur van de lak vind ik erg mooi. Het is een beetje een framboosroze/rode kleur zonder glitters. Het is dus een cream lak. Zoals we gewend zijn van de andere WIC lakjes van Herôme, lakt deze nagellak ook prima. Ik vind het kwastje erg fijn want die is lekker breed. Hij droogt redelijk snel en blijft ongeveer 2 dagen echt goed zitten zonder chippies. Na twee laagjes dekt de lak volledig en hebben je nagels een mooie framboosroze/rode kleur met een erg mooie glans.

Ik ben erg tevreden met deze lak en raad jullie ook zeker aan de setjes van de lipgoss en de nagellak te kopen. Ik wil zeker meer van de lakjes uit de WIC collectie van Herôme. Er zijn ook 2 andere NOTD’s geplaatst over de nagellakjes van Herôme: Nice & Nairobi.

Dit nagellakje zat in een setje samen met een lipgloss van Herôme die ik voor €3,75 heb gekocht bij de V&D maar hij kostte eigenlijk €7,-. Ik weet niet of deze setjes nog te koop zijn maar anders kun je de WIC nagellakjes van Herôme onder andere kopen bij Douglas.


Hebben jullie nagellakjes uit de WIC collectie van Herôme? Zo ja, wat vinden jullie van deze nagellak?