dinsdag 1 maart 2011

Catrice vernieuwt haar assortiment! (deel 3)

Het is jullie misschien al opgevallen: een aantal van de producten van Catrice staan met 50% korting in de schappen. Dit betekend dat er nieuwe producten in het assortiment komen! Dit vinden wij natuurlijk helemaal niet erg. Omdat het nogal veel foto's zijn delen we dit artikel op in drie delen. Eerder vandaag is deel 2 geplaatst en nu is het laatste deel aan de beurt, deel 3. Lees snel verder!

Quick Dry & High Shine Topcoat
Prijs: € 2,49



Prismatic Effects Topcoat Prijs: € 2,49



Ultimate Nail Lacquer Prijs: € 2,49 p/s


Rasberryfields Forever


Just Berried!


Forget-Me-Not!


Easy Peasy, Lemon Squeezy!


Blue Cara Ciao


Pool Party At Night


Dirty Berry


Purplelized


I Wear My Sunglasses At Night


Sand Francisco


In The Bronx


Snow Motion!


Miss Piggy Reloaded


Iron Mermaiden


Sir! Yes, Sir!


Bye, Bye Birdy!


Apropos Apricot


Up In The Air


Am I Blue Or Green?

Dit was het laatste deel van het nieuwe assortiment van Catrice. Ik verwacht dat deze lakjes Maart 2011 in de schappen komen te liggen.

Ik ben erg benieuwd naar alle producten die Catrice uit gaat brengen! Ik vind de kleuren en de namen erg leuk en de producten spreken me echt aan.

Alle credits van de foto's en de informatie gaan naar Natascha van Beautytas. Zij was zo lief ons de foto's en informatie te laten gebruiken :D Haar site is zeker een bezoekje waard. Bedankt, Natascha ^^

Hebben jullie producten gespot die jullie echt willen gaan kopen zodra de collectie uit is?