woensdag 16 maart 2011

How to: lipscrub maken (boter & suiker)

Oh boy, dit artikel heb ik echt al heel erg lang geleden geschreven maar ik kwam hem weer tegen dus ik dacht ach, ik post hem gewoon.

Velletjes op je lippen is iets waar iedereen wel eens last van heeft. Gelukkig zijn die velletjes makkelijk te bestrijden door middel van een lippenbalsem. Soms is lippenbalsem niet genoeg om velletjes op je lippen weg te krijgen. Dan is er nog een tweede oplossing: je lippen scrubben. In dit artikel ga ik laten zien hoe je makkelijk een lipscrub kunt maken met maar twee ingrediënten die iedereen wel in huis heeft: boter en suiker.



Zoals ik net al zei heb je eigenlijk maar twee ingrediënten nodig: boter en suiker. Verder heb je een klein lepeltje nodig. De suiker is het ingrediënt dat de velletjes weg zal halen. De boter werkt verzorgend en werkt als een soort lippenbalsem. Het lepeltje heb je nodig om de suiker met de boter te kunnen mengen.




Je doet een likje boter en een beetje suiker op de rug van je hand met het lepeltje. Deze twee ingrediënten meng je met elkaar et voila, je eigen homemade lipscrub! Het enige wat je nu hoeft te doen is een beetje lipscrub op je vinger pakken en daarmee je lippen scrubben door met ronddraaiende bewegingen over je lippen heen te gaan. Say hello to your soft, kissable lips!