maandag 14 maart 2011

Just a Question: Is er een product dat je alsmaar opnieuw blijft kopen?

Soms heb je van die producten die je telkens blijft kopen. Het zijn van die producten waar je niet zonder kan en waar je altijd een back-up van hebt liggen. Ik denk dat iedereen dit wel met een product heeft en ik ben benieuwd welk product jullie alsmaar blijven kopen! Dus bij deze: welk product koop jij tekens opnieuw als hij op is? Het mag van alles zijn: een bodybutter, een dagcrème, een mascara, een shampoo…



Ik heb dit eigenlijk met een aantal producten. Hier konden jullie al lezen dat ik aardig veel flessen van de oogmake-up remover van Nivea heb opgemaakt. Na dat artikel ging ik gewoon door met het gebruiken van dit product en ik denk dat er in die tijd al zeker weer 3 flessen doorheen zijn gegaan.

Een product dat ik ook blijf kopen is de Nivea Double Effect deodorant. Ik heb iets met Nivea, haha. Dit is een erg fijne deodorant met een heerlijke geur. Als ik deze deodorant gebruik weet ik dat mijn oksels de hele dag beschermd zullen zijn en dat ik de hele dag geen geurtjes zal ruiken.

Ook houd ik van mijn lippenbalsem van het Kruidvat. De lippenbalsem zit in een roze potje en hydrateert echt geweldig! Iedere avond doe ik deze lippenbalsem op mijn lippen en word ik de dag erna met heerlijk zachte lippen wakker. Het gebeurt niet vaak dat ik een lippenbalsem meer dan één keer koop, maar ik heb nu mijn tweede potje alweer bijna op en ik weet zeker dat ik nog een derde potje zal kopen.

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden dus ga los in de comments!