zaterdag 30 april 2011

Just a Question: Bevorderen beautyblogs jouw koopgedrag

Wanneer je een positief artikel leest, begin ik erg nieuwsgierig naar dit product te worden. Ik wil dan zelf altijd weten of een product ook het echt verdient om in de hemel geprezen te worden. Mijn handen prikkelen om dit product ook te kunnen uittesten.


Dus ja, beautyblogs bevorderen mijn koopgedrag qua make-up. Behalve met duurdere merken, wanneer ik hierover een goed review lees, ben ik erg nieuwsgierig. Maar bij duurdere merken heb ik dan niet echt een drang om het te kopen zeg maar. Ik koop sneller iets van Catrice of Essence, aangezien dit aardig betaalbaar is. Zelf heb ik ook vaak, dat ik niet zo snel een product koop, zonder een review hierover te hebben gelezen. Dan heb ik wat meer zekerheid over het product en is de kans kleiner dat dit een misser wordt.

Bevorderen verschillende beautyblogs jouw koopgedrag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten