donderdag 14 april 2011

Shoplog Alexandrium

Ik ben vorig weekend naar Alexandrium geweest in Rotterdam. Ik had heel veel cadeau bonnen waardoor ik lekker veel beautyproducten heb kunnen inslaan. Dit keer heb ik me wat meer gericht op verzorging, in plaats van make-up en dat soort dingen. Zijn jullie benieuwd naar mijn aankopen, lees dan snel verder!

We beginnen met The Body Shop, ik heb me weer laten verleiden door een actie. 2 Showergels voor 10euro met nog een gratis showerpuff. Zonder deze actie is het 6,- per showergel en 5,- voor de puff.



Ik had nog een bon van de Ici Paris XL, hier heb ik ook aardig huisgehouden. Watson had 2+1 actie, ik wilde sowieso de bodyscrub en de amandel handcrème en heb door de actie ook nog gekozen voor nog een extra handcrème.

Aloë Vera Handcrème – 3,25
Bodyscrub Mango & Papaya – 4,40
Almond Handcrème – 3,25



Boujoirs Healthy Mix Serum – 14,50
Elizabeth Arden 8 hour cream, mini setje – 25,00
Ici Paris XL Refreshing Cleansing Foam – 9,95
Deze producten komen ook allemaal bij de Ici Paris XL vandaan

Bij de Douglas had ik ook nog een bon over van mijn verjaardag, van vorige zomer (oeps).
Rosebud Strawberry Lipbalm – 10,95
Evian Facial Spray – 4,95
MNY Lipgloss 165 – 2,99
MNY komt van de Etos, de rest komt wel van de Douglas



Ik had ook nog van de Sabon een paar bonnen, ik wist nooit waaraan ik de bonnen moest uitgeven, waardoor ik ze altijd maar bewaarde en er niks mee deed. Nu ben ik helemaal bonvrij hahaha ;). Ik schrok wel heel erg van de prijzen bij de Sabon, een gezichtserum kost al rond de 50 euro, dus ik moest echt mijn best doen om wat goedkopers te vinden.
Handzeep Kiwi-Mango – 4,50
Geurkaars Peach&Cranberry – 19,95
De geurkaars is niet bepaald goedkoop, maar ik vond ‘m zo lekker ruiken!



Natuurlijk kon ik de Primark niet overslaan, ik heb ook nog een paar tasjes gekocht, maar ik laat alleen de beautyproducten zien.
Facial Cleansing Wipes (pakket van twee) – 1,50
Coca Cola Lipsmacker – 2,-

Ik ben erg blij met mijn aankoopjes, ik heb voor derest niet veel kleding gekocht. Ik heb me meer op beauty en make-up gefocused. Hopelijk vinden jullie de aankoopjes leuk!

Welke aankoop springt er voor jullie er het meest uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten