vrijdag 15 april 2011

The Body Shop Mango Bodybutter

Als er een merk is waar ik van fan ben, is het wel The Body Shop. In dit artikel konden jullie al lezen dat ik een giftset van TBS had gekocht met vijf producten met de geur Mango. Het eerste product dat ik voor jullie ga reviewen, is de mango bodybutter. Benieuwd naar mijn mening over deze butter? Lees dan snel verder…



De verpakking van de bodybutter vind ik erg vrolijk. Oranje, nice! Ik word helemaal vrolijk van de verpakking. De foto van de mango op het etiket vind ik ook een leuk detail. De bodybutter zit in een pot en er zijn mensen die dit onhygiënisch vinden, maar ik heb hier niet zo veel problemen mee. Ik heb eigenlijk niets op deze verpakking aan te merken.

De geur van de bodybutter vind ik heerlijk: mango! Een heerlijk zoete geur, maar niet te zoet. Een lekker zomergeurtje! Als je niet van de geur houdt zijn er nog genoeg andere geuren verkrijgbaar, zoals Olijf of Aardbei. De geur blijft niet erg lang hangen, maar tijdens het aanbrengen ruik je de geur wel.



Ik vind de substantie van de butter heerlijk: een fijne dikke crème. Hij smeert fijn uit en je hebt niet zo veel nodig om je er mee in te smeren. De butter trekt redelijk snel in. Na een paar minuutjes is de butter voor het grootste deel ingetrokken.



En dan nu het belangrijkste punt: hydrateerd deze bodybutter goed? JA! Dat doet hij zeker! Iedere avond smeer ik mijn onderbenen, die altijd erg droog zijn, met dit product in en dan wordt ik ’s ochtends wakker met heerlijk zachte beentjes. Dit gevoel hou ik ook de rest van de dag.

Ik vind deze bodybutter van The Body Shop zeker een aanrader. Ik heb ook de Olijf versie, en hier zal ik binnenkort ook een review over plaatsen. The Body Shop heeft voor ieder huidtype een aantal bodybutters. Deze butter, mango, is bijvoorbeeld voor de Very Dry Skin.

Dit is een miniverpakking, maar de fullsize van deze bodybutter kost €15,- en is alleen te koop bij The Body Shop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten