zaterdag 16 april 2011

Watsons Aloë Vera Hand&Nail Lotion

Ik kan niet zonder handcrème, als ik het een tijdje niet gebruik, worden mijn handen erg schraal. Daarom is het een must voor mij om een paar keer per dag mijn handen lekker in te smeren. In mijn vorige shoplog hebben jullie kunnen zien dat ik een paar Watsons spulletjes heb gekocht, waaronder deze Aloë Vera handcrème. Dit zijn mijn eerste producten van Watsons, dus ik was erg benieuwd naar de werking.

De verpakking is mintgroen en valt zeker op in mijn stash. De handcrème zit in een tube en doseert erg prettig, niet te veel, maar ook niet te weinig.
De geur is lekker fris, het ruikt heerlijk naar aloë vera. Ik vind het heel moeilijk om de geur aloë vera te omschrijven, het ruikt sowieso lekker fris. Misschien kan je deze handcrème het beste ruiken in de winkel om te begrijpen wat ik bedoel. Deze geur vind ik typisch voor in de zomer, lekker fris en de geur blijft ook vrij lang hangen. Ik denk dat de geur ongeveer zeker wel drie uurtjes blijft hangen.

De substantie is precies de perfecte dikte, het is niet waterig en ook niet dikkig. Smeert fijn en makkelijk uit en laat totaal geen vettig laagje achter. Je hebt niet het gevoel alsof je handen nog onder de handcrème zitten. Ik was ook zeer verbaasd hoe snel deze handcrème intrekt. Eerder heb ik een artikel geschreven over een Nivea speciale snel intrekkende handcrème en deze trok inderdaad erg snel in. Maar deze handcrème van Watsons trekt ook super snel in, ongeveer in één minuut is hij helemaal ingetrokken, maar dan ook echt ingetrokken. Nadat hij is ingetrokken heb je geen vette handen, maar je krijgt ervoor in de plaats lekkere zachte handen. Alle schrale plekken zijn als sneeuw voor de zon verdwenen en ik krijg weer silky zachte handen. Deze silky zachte gevoel blijft een lange tijd aanwezig.
Deze handcrème is ook bedoeld voor de nagels, ik merk niet echt veel verschil met mijn nagels zelf. Maar mijn nagelriemen worden een stuk gezonder en soepeler, dat merk ik wel heel erg.

Ik ben super blij met deze handcrème en gebruik hem dan ook regelmatig. Het is de perfecte zomerachtige handcrème, door de lekkere frisse aloë vera geur. Hij kan natuurlijk ook voor de winter, maar ik vind ‘m denk ik prettiger in gebruik voor in de zomer. Alles klopt aan deze handcrème en is zeker niet duur. Watsons heeft een eigenlijn met verschillende geuren, waaronder Olijf, Mango&Papaya, Amandel , pink grapefruit & manderijn en natuurlijk de aloë vera lijn. Deze lijnen bevatten een handzeep, douchegel, bodyscrub, handcrème, body lotion en body butter. Voor ieder wat wils! Het is zeker de moeite waard om een keer een kijkje te nemen!
Watsons Aloë Vera Hand&Nail lotion (75ml) is te koop bij de Ici Paris XL voor €3,25

Geen opmerkingen:

Een reactie posten