donderdag 12 mei 2011

Catrice 'Sir, Yes Sir'

Catrice heeft al zijn lakjes vernieuwd, bijna alle kleuren zijn vervangen. Er was een lakje dat heel erg mijn aandacht trok, namelijk Sir, Yes Sir. Ik was al op zoek naar een mooie legergroen/donkergroen nagellak en ik had geluk dat Catrice Sir, Yes Sir heeft uitgebracht. Ben je benieuwd naar Sir, Yes Sir, lees dan snel verder :)



De kleur is legergroen/donkergroen en bevat geen enkele shimmer. Ik vind het een hele mooie kleur, het is geen kleurtje wat ik vaak draag, het is niet een alledaags lief zacht kleurtje. Helaas is het moeilijk om dit kleurtje te combineren met je kleding, ik heb bijna geen enkele kledingstuk in het legergroen, waardoor ik hem denk ik niet heel vaak ga dragen.
In twee lagen geeft dit lakje een volledige dekking, wat vaak gemiddeld is. Hij chipt na twee dagen, wat niet heel lang is. Maar dat ben ik wel gewend, bij mij chipt de nagellak namelijk heel snel. De substantie van dit lakje kan je vergelijken met bijna alle lakjes van de Catrice collectie, hij verschilt niet zo heel erg met de anderen.

Ik vind het een gaaf kleurtje en ik ben verliefd op de kleur geworden, alleen vind ik het erg jammer dat hij heel moeilijk te combineren is. Ondanks hij heel moeilijk te combineren is, behoort hij tot een van mijn favorieten lakjes, ik vind de kleur namelijk geweldig!
Catrice Sir, Yes Sir is te koop voor €2,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten