zaterdag 14 mei 2011

Catrice 'OMG I Want That'

Ik zag dit oogschaduwpalletje in de winkels liggen en ik moest hem hebben! Normaal koop ik bijna nooit oogschaduw aangezien ik mijn 88 Shimmer Palette heb, maar deze kon ik echt niet laten liggen. Later toen ik hem had afgerekend, had ik al een beetje spijt, want eigenlijk draag ik nooit oogschaduw, maar dit paletje heeft zijn tegendeel bewezen…



De verpakking ziet eruit alsof het heel veel heeft gekost, terwijl Catrice een echt budgetmerk is. Ik vind de verpakkingen van Catrice er geweldig uitzien, het oogt allemaal erg luxe. Wanneer een verpakking gemaakt is van doorzichtig plastic vind ik dit vaak niet mooi, maar dit paletje laat zien dat het ook er chique uit kan zien.


Dit paletje bezit een koper/bruinachtige kleur, een zwarte met blauwe glitters, olijfgroen en een mooie highlighter.De kleuren zijn erg apart, ze komen ook niet voor in mijn 88 palette, op de highlighter na. Ik had nooit gedacht dat deze combinatie van kleuren leuk te combineren zijn. Ze passen erg goed bij elkaar en vullen elkaar aan. Geen enkel van deze kleurtjes is mat, zelf vind ik shimmer mooier, maar dat is persoonlijk.
De pigmentatie is zoals jullie op de foto zien, heel erg goed. Deze swatches zijn met éen veegje, wat bewijst dat de pigmentatie zeker niet slecht is. De highlighter is het minst gepigmenteerd, maar dit betekent niet dat hij slecht gepigmenteerd is! De oogschaduws voelen zacht een blenden goed! Er is bijna geen sprake van fall-out, doordat deze oogschaduws vrij wel niet korrelen.

Spijt is vreugde geworden, ik ben namelijk super blij met dit paletje. Er zijn zoveel combinaties mogelijk met deze mooi kleuren en de pigmentatie is erg goed! Ik kan geen nadelen bedenken over dit paletje en het is absoluut niet duur! Er zijn ook andere kleuren verkrijgbaar, voor iedereen is er wel wat leuks!
Catrice ‘OMG I Want That’ is verkrijgbaar voor €4,94

Geen opmerkingen:

Een reactie posten