maandag 2 mei 2011

Nivea Aqua Sensation dagcrème

Mijn Olaz dagcrème was opgeraakt en het werd weer eens tijd om een andere aan te schaffen. Op een of andere manier kom ik altijd bij Nivea uit, het spreekt me altijd erg aan. Het zit er altijd vrij luxe uit, zeker wanneer je naar de prijs kijkt. Je krijgt er ook meestal goede kwaliteit voor terug. Dit keer sprak de Aqua Sensation lijn me aan, ik weet niet of het door de naam komt of door de verpakkingen, het zag er erg goed en fijn uit. Deze dagcrème is geschikt voor de gemengde huid, dus dat kwam goed uit!


De verpakking is geheel blauw, wat ook past bij de naam: Aqua Sensation. Het zit in een stevig glazen potje, misschien niet erg hygiënisch, maar je kan het ook met een spateltje aanbrengen als je dat persoonlijk fijner vindt. De geur is typisch Nivea, alleen wat sterker en wat gepafumeerder. Heel fris en de geur is ook heel prettig voor in de ochtend.


De substantie is een beetje waterig, niet heel storend, want hierdoor trekt hij ook sneller in. Ongeveer in één minuutjes, ik denk zelfs iets minder! Je hoeft dus niet extra lang te wachten, voordat je bijvoorbeeld foundation wilt aanbrengen. Deze dagcrème smeert erg fijn uit, je hebt ook maar een klein beetje nodig. Doordat hij waterig is, is hij wat meer vloeibaar, waardoor je makkelijk uitsmeert en minder nodig hebt. Dus je kan wat langer doen met deze gagcrème.
Wanneer deze dagcrème volledig is ingetrokken, krijg je gelukkig geen ‘glimhuid’. Ik heb daar altijd een hekel aan, wanneer je dagcrème een vettig laagje achterlaat. Gelukkig is dat hier niet het geval. Hij geeft juist een zacht en fris gevoel, wat zeker fijn is voor in de ochtend. Wat ook erg prettig is aan deze dagcrème, hij hydrateert erg goed. Aangezien mijn huid erg droog is, vind ik het heel prettig dat hij goed hydrateert!

Ik vind het een hele fijna dagcrème, helaas zal ik hem niet overnieuw kopen. Ik ben er namelijk achtergekomen, wat ook op de verpakking stond, maar ik ben weer zo slim om dit over het hoofd te zien. Ze raden deze dagcrème aan vanaf ongeveer 23 t/m 40 jaar, maar ik zit hier een stukje onder met mijn 14 jaar haha. Ondanks ga ik deze dagcrème nog steeds opmaken, omdat ik hem erg prettig vind, maar overnieuw kopen doe ik waarschijnlijk niet.
Nivea Aqua Sensation dagcrème is te koop voor €9,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten