dinsdag 3 mei 2011

Hema oogschaduwduo

Ik draag niet vaak oogschaduw, maar als ik oogschaduw draag, is het toch vaak een look met aardetinten. Ik vind het heerlijk om een product te vinden voor weinig geld dat toch erg fijn is. Ik zag dit oogschaduwduo met gebakken oogschaduws bij de Hema en ik vond het wel een leuk paletje, dus nam ik hem mee. Benieuwd of dit een echte budgettopper is? Lees dan snel verder…




De verpakking van het duo vind ik erg leuk. Het doosje is zwart en glanzend en je kunt via de deksel zien welke kleuren er in het duo zitten. De kleuren zelf zijn erg naturel. Er zit een mooie highlighter in en een donkerbruine kleur. Beide oogschaduws zijn gebakken. Zo op het oog zien ze er erg mooi uit, maar zijn ze dat ook als ik ze swatch? Kijk snel met me mee...





Zoals je ziet zijn de kleuren zeker mooi als ik ze heb geswatcht! Wat een prachtige kleuren en het pigment is echt amazing. Ik ben één keer met mijn vingers over de kleuren heen gegaan en de oogschaduw is droog aangebracht en niet een oogschaduwbasis. De oogschaduws bevatten een prachtige shimmer en je kunt zeker een mooie look maken met deze twee kleurtjes. De oogschaduws voelen zacht aan en blenden goed.

Ik vind dit zeker een aanrader en een echte budgettopper. Deze beauty is voor ongeveer 3 euro te koop bij de Hema. Er zijn ook nog andere kleuren verkrijgbaar. Als je bij de Hema bent, zou ik zeker even een kijkje nemen bij de gebakken oogschaduwduo’s.

Hebben jullie ervaring met oogschaduw van de Hema? Wat vinden jullie van die oogschaduws?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten