woensdag 4 mei 2011

Perfecte Nude Lipcombinatie

Ik houd van alles wat nude is, nagellak, lipgloss, lipstick, oogschaduw. Ik kan er niet genoeg vankrijgen, ik koop niet zo heel snel felle kleuren, dus kom ik weer uit bij de nude kleurtjes. Sinds kort heb ik mijn perfecte nude lipcombinatie gevonden, dankzij Carmen.


Een paar dagen geleden was het nog 50% korting bij het Kruidvat, ik heb natuurlijk hiervan geprofiteerd en heb een GOSH lipstick aangeschaft in de kleur Cappuccino. En oh my god, wat is Cappuccino mooi. De perfecte nude lipstick voor mij, hier komt natuurlijk nog een review over!
De MNY ‘165’ is op zichzelf niet zo heel speciaal, hij bevat vooral shimmer. Maar wanneer je hem in combinatie draagt met Cappuccino, het is gewoon liefde! Zo mooi, nude met een beetje extra. De extra is de lipgloss van MNY, de shimmers geven de finishing touch!



Zoals jullie merken ben ik erg enthousiast over deze combinatie, ik ben van plan om deze combinatie erg vaak te dragen. Ik ben al erg lang opzoek naar de perfecte nude lipcombinatie, maar dit is denk ik de beste creatie en ik ben blij dat Carmen deze voor mij heeft ontdekt.
GOSH Lipstick ‘Cappuccino’ 8,50
MNY Lipgloss ‘165’ 2,99

Wat is jullie perfecte lipcombinatie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten